Chips i pausen

Näääääeeeeej! Paus i finaaaahhhlen! Vad ska jag göra?!!! Måste ha chips NU!image54

Åsiktsmaskinen
Postat av: hanna

Men shit, sugen jag blev när jag såg den öppnade påsen även om klockan inte e mer än tidig morgon. Å mummmmmmma.

2007-12-14 @ 07:54:31
URL: http://hannasegersten.blogg.se
Postat av: Sandra

hanna: Ja, ha ha, det där tänkte jag inte på, när jag la ut bilden igår. Det var stundens ingivelse. jag ville att ni alla skulle få ta del av det mesta jag gjorde i går kväll. Men det var egentligen bara kjul för stunden, jag gjorde ju inte så himla mycket intressant, men det var kul att ha provat på att blogga sig igenom en trist torsdagskväll. Och man måste ju krydda med lite goa piroger, öl, gindrink och chips för att överhuvudtaget ha nåt spännande att komma med, om man inte har nåt intressant uppslag att skriva om från början. =)

2007-12-14 @ 14:40:27

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0