Fan också...

Andreas Lundstedt är HIV-smittad. Min pojkvän upplyste nyss om att det stått på kvällstidningarnas löpsedlar. Jag blev så ledsen. Fan också. Det är bara en sorglig klump i magen på mig nu. =( Och nu vet hela djävla Sverige. Via löpet. Nu vet jag. Varför ska jag veta att en helt okänd människa har HIV? Vad betyder det för mig? Eller, jag ändrar mig, jag blev ju faktiskt berörd... fast han bara är en person i en plastig kändisvärld för mig. Skickar all värme jag kan uppbåda just nu till honom. Fan också...

Åsiktsmaskinen
Postat av: Effell

Ja. På löpsedlarna såg det ut som om han gick ut med det själv, och det är ju väldigt starkt gjort i så fall. Det kan ju bli en stämpel som är väldigt svår att tvätta bort även om han skulle bli fri från det och slippa bli sjuk.

2007-12-20 @ 10:47:11
URL: http://effell.blogg.se/
Postat av: Sandra Lang

Effell: Ja... jag brukar babbla om mod.. och jag kämpar varenda dag för att vara modig på riktig, i varenda liten situation, men jag tycker att Andreas Lundstedt har varit modig över alla gränser... inte nog med att han är sjuk, han har en - just nu - obotlig sjukdom. Jag blir matt av tanken... Suck... Han är en hjälte för mig.

2007-12-20 @ 18:59:15
URL: http://www.sandralang.blogg.se
Postat av: Svinto

Ja, jag kände det samma när jag fick veta. Det är jättetråkigt, man kan inte ens ana hur det känns för honom. :o(

2007-12-20 @ 19:42:57

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0