Hemma hos hon som renoverar hus

Fredag
Sitter på tåget från Norrköping. Har varit och hälsat på föräldrarna och husrenoverar-kompisen. Det blir tok-fint hennes hus. Käkade enchiladas och vispade ihop grymma pulverchokladmuffins till efterrätt. Och en BONUS: Sprang på en annan kompis när jag tog ett snabbvarv inne i varhuset innan jag åkte till huset som renoveras. Det kallar jag gladbonus!

Men nu är det tåg mot Stockholm som gäller igen. Ikväll äter jag middag ute och går på bio. I morgon köper jag bubbel rekommenderat på TV4 i morse. Nyårsmenyn är än så länge hemlig men eftersom jag vet att många bevakar min blogg för att få de coolaste tipsen och bästa replikerna, så återkommer jag med den.

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0