Magnus Betnér Uncut

Ikväll såg jag filmen Magnus Betnér Uncut. Jag älskar honom. Allt han säger är så otroligt bra. Jag ska inte hålla på och sälja in honom till er, men va fan, han har inte ens ambitionen att vara rolig, han vill nå ut med något, han vill påverka folk och få oss att tänka, han använder bara humorn som ett verktyg. Många många andra komiker gör tvärtom. Jag beundrar honom för det. Se filmen, se den som ett tecken i tiden. Ett gott djävla tecken mitt i krysset på alla idioter.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Sara

Jag såg den också igår!!!!!! SÅÅÅÅÅÅ BRA. VILL DU GÅ OCH SE HONOM PÅ NORRA BRUNN DEN 31 JAN? Jag ska köpa DVDn. Han är min idol

2007-12-22 @ 03:49:23
Postat av: Svinto

www.magnusbetner.com

2007-12-22 @ 03:50:03
Postat av: Sandra Lang

Sara: Ja, jag vill gärna gå på Norra Brunn och se Betnér! =) Vad kul att du gillar honom också. Jag satt nästan och rös för att han är så bra. Han liksom skalar bort det fåniga och ägnar bara tid åt det viktiga. Han är en förebild.

2007-12-22 @ 08:21:13
URL: http://www.sandralang.blogg.se

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0