Mår illa

Lördag
Stack iväg till gymet. Behövde skingra tankarna. Det var effektivt. Och skönt. Sen firade jag och pojkvännen att vi ska flytta. Köpte med mig en flaska vin, sen lagade vi en god lunchmiddag och skålade för framtiden. Några timmar senare träffade jag en kompis, vi käkade middag och stack sen i väg till stora danstället. det var kul, men jag borde hålla mig ifrån baren. Så är det bara. Har lovat mig själv att ge fan i att dricka så mycket. Det förstör bara kroppen. Fattar egentligen inte varför jag måste bälga i mig så mycket. Mår ju BARA dåligt av det. Suck. Gick från stället en kvart innan de stängde, när jag kom till tunnelbanan så var det 26 minuter till nästa tåg. Gick till snabbmatstället och köpte en hamburgare, haffade en taxi och släpade mig in i den, somnade nästan på väg hem. Ytterligare några hundralappar fattigare stod jag i hallen och drog av mig kläderna, sen tvättade jag av mig sminket och dråsade i säng.

Söndag
Misär. Illamående. Tredje advent. Illamåendet släppte inte. Undrade om jag fått vinterkräksjukan. Låg i sängen hela dagen och kvällen. Väntade på att illamåendet skullege sig. det gjorde det inte. Kräktes lite. Åt lite. Sov mycket. Myste lite med pojkvännen i soffan framför en bra film. Pojkvännen bjöd på glögg och lussebulle. Jag orkade en halv katt. Halv tio höll jag på att somna i soffan. Gick och la mig. Svårt att sova. Någon timme senare kom pojkvännen och la sig bredvid mig.

Sov dåligt. vaknade ungefär en gång i timmen, om inte oftare. Illamåendet höll i sig.

Måndag
Illamåendet fortfarande kvar. Stannar hemma från jobbet. Undrar vad det är för fel på min mage. Vågade äta lite frukost. Sov. Åt lite lunch. Ringde några viktiga samtal. Fortfarande illamående. Kan det vara stress? Bara några dagar kvar till jul-semestern. Bode vara på jobbet. Men magen förhindrar det.

Åsiktsmaskinen
Postat av: lollo

snäll pojkvän du har i alla fall ... hoppas illamåendet går över. julen gör det snabbt i alla fall. kram

2007-12-17 @ 15:19:13
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: Sandra

lollo: Ja, min pojkvän är fin. Han har så mycket tålamod. Kram tillbaka! =)

2007-12-17 @ 15:37:56

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0