Nu ska jag stå för vem jag är

Dagen före julafton. Kollar på TV4:s morgonprogram. Jounalisten som var ute och partajade med moderaternas förra partisekreterare intervjuar moderaternas nya partisekreterare om alliansens dåliga stöd.

Läste Peter Sylwans kolumn "Inget annat än sanningen" i Svenska dagbladet. Den var bra. Sylwan analyserar varför media jobbar som de gör idag. Har inte hittat den på nätet ännu så jag kan inte länka till den just nu, men jag rekommenderar den iallafall.

Sov tio timmar i natt. Gick och la mig lite snuvig igår, med långkalsonger och raggsockar och duntäcke. Man kan tro att jag bor i ett hus utan väggar och tak, men ibland är jag bara frusen. Vaknade upp helt utvilad idag, tio timmar senare. Läste tidningen i sängen och surfade lite.

Tack för alla julkort jag har fått. Det är inte så ofta resten av året som man får riktig post. På riktigt. Genom le grande postlåda. Jag blir jätteglad när jag ser dem ligga och vänta på mig på hallmattan.

Förlåt allihop för att jag inte skickat något julkort själv. December har inte varit min mest stabila månad. Äh, det är väl ingen ursäkt... så, det får bli ett löfte istället, jag ska skicka kort och riktiga brev till mina vänner under nästa år.

Fler löften... jo, för fan, jag kan lova vitt och brett att jag ska våga stå för den jag är från och med nu. =)

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0