Pirog-koma

God kväll. Tänkte göra något så modernt som att blogga mig igenom den här lucia-aftonen. Blev inspirerad av Alex Schulmans Nobelfest-blogg. Har ni läst den? Tycker att den var skön. Här finns en sammanfattning av bloggen (länk). 

Vad ska jag göra ikväll då? Först ska jag värma ett par Gorby piroger - en med originalköttfärs-smak och en med Taco-smak. Sen ska jag väl kanske vika lite tvätt, sen ska jag kolla på Bonde söker fru, det är ju finalen och finaler brukar ju vara klyschiga, glittriga och melankoliskt tillbakablickande, precis som jag vill ha det ikväll.

Jaha, vi hörs om ett tag då. När jag gått in i pirog-koma-stadiet.

Oj, glömde: Kanske ser jag några avsnitt av Hipp Hipp som jag har på DVD-box.


Åsiktsmaskinen
Postat av: Laaaarsson

bonde ääääääger! så jävla bra! :D

2007-12-13 @ 18:51:26
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Sandra Lang

Laaaarsson: Vilken snyggoblogg du har! Jag blev helt toklycklig av din stjärnmarkör. Smälte direkt ihop i ett enda förkroppsligat lyckligt leende. Underbart. Vad kul att du sa hej, så jag hittade till din glittertindrablogg. =D

2007-12-13 @ 19:09:34
URL: http://www.sandralang.blogg.se

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0