Sandras lånade lista

Hittade nyss till bloggen http://fridahcharlotta.blogg.se/ Där hittade jag enn inlägg kallat Dagens jaevla lista... Bestämde mig för att helt sonika låna idén. Så här kommer Sandras jaevla lista:
DAGENS:
Frukost: Lite apelsinjos, vaniljyoughurt, rundsmörgås med gulost
Motion: Hm... upp och ner några gånger fyra trappor till jobbet.
Väder: Kallt luciamörker
Låt: Glääääääns över sjöööööö å strand....
Botten: Min nervonojja
Måsten: Prata ut om mina jobbnojjor med kollega
Planer: Prata ut om mina jobbnojjor med kollega
Rutiner: Hålla till vänster, le mot medmänniskor
Lunch: Jakkinicku (Jaaa, för fan, jag vet, det är inte rätt stafvning, men det är nåt på japanska)
Kärlek: Min snälla kollega som tror på mig trots min jobbnojja
Ont: Ont i axlarna
Mående: Gött.

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0