Tomteblosstindrande händelser

Jag kanske inte vågar, men jag ska ut och leva nu, jag ska vara på plats, ställa min tid till förfogande för varenda liten tomteblosstindrande händelse som faller ner på mig, jag ska se och röra, våga känna på det som kanske bränns, jag ska ta steg jag förut inte vågat, jag ska klippa in mig i bilden, istället för som tidigare, ur den. Jag ska hitta min plats i tillvaron, och jag ska hitta nya platser, jag ska väga nya färger i händerna och jag ska svälja nya dagar och bli mätt, jag ska väva fjädrar av mina vita tankar och så jorden med mina mörka, jag ska odla träd av dem, och jag ska banne mig våga sätta mig ner under deras trädkronor, luta mig mot den mörkaste av stammar, för de tillhör det förflutna, de är en del av mig, jag vill dela allt mitt med mig. Jag mår bra då. =)

Åsiktsmaskinen
Postat av: Fridah

Ha en jättemysig fredagskväll :)

2007-12-14 @ 17:09:16
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0