Ljus inne på biblioteket

Har precis börjat läsa Donna Tartts roman "Den lille vännen". Fick inte tag på den i någon bokhandel, så jag lånade den på biblioteket, det kändes skönt att få lämna regn och rusk och mörker ute på gatan och kliva in i det mysiga biblioteket. Hittade boken nästan genast, jag visste att den skulle finnas, hade letat upp den via nätet, men det var som att den bara stid och väntade på mig i hyllan, på rätt plats och allt. Jag blev så glad eftersom jag är med i en bokcirkel och det här är månadens bok, och det är jag som valt ut den, så när jag inte httade den i någon bokaffär fick jag lite småpanik, vilket alltså visade sig vara helt i onödan eftersom den stått och väntat på mig på biblan hela tiden. Tack för det!

Har även börjat läsa Ronnie Sandahls debutroman Vi som aldrig sa hora. Gillar den.


Åsiktsmaskinen
Postat av: SvintoSara

Hej Sandra!
Vilken trevlig blogg! Skall genast läggas till på favoritlistan :oD Ja detta är alltså Sara, LivingLollos kompis som du träffade på Rabarber. Östgöten du vet ;o)

Har du några fler läsningar inplanerade?

Kram SARA!

2007-11-21 @ 23:23:20
Postat av: lollo

jaaa ronnie är bra ... hans bok är lite som min fast ur en killes perspektiv då ;=)

2007-11-22 @ 19:51:14
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: Sandra Lang

Sara: Vad kul att se dg här! =)
lollo: Har hunnit läsa runt tjugo kapitel i Ronnies bok nu och jag gillar den verkligen. Känns som en skön medpassagerare på resorna till och från jobbet.

2007-11-22 @ 22:31:26
URL: http://www.sandralang.blogg.se

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0