Vart skickar posten mina brev?

Ja, det är väl så. Att jag sitter här och har ätit rostade tok-nyttiga mackor och sippat te med äpple-kanel-och-russin-smak och läst texter så fantastiska att man bara vill smälta ner i en liten avgudande pöl bredvid dator-skärmen. Skönt att det är just så, just nu. trodde jag var på väg att få huvudvärk. Drack lite vatten. Orkar inte ens ta upp något ämne utanför mig själv just nu. Det här är ingen sån blogg. Just nu. jag har en inre tankeblödning. Måste stoppa den först. Måste hacka i mig rehabiliterings-kex med ost och dricka vin tillsammans med mina vänner innan något av det här kan gå utanför mina cellväggar. jag har en hjärna som inte riktigt vet hur den ska förhålla sig till tid och rum just nu. Jag ställer mitt leende till förfogande dock. det går med välmejkade konturer och glitterläppglans med fyllighetseffekt. Jag lovar dig att min färg är den mest artificiella i världen när du ser mig. Om du ser mig. Just nu. Jag kan tänka mig att slå mig ner i en soffa på lördag. Och lyssna och vara en någotsånär okej tjej med skrivarambitioner. Jag har en massa kramper i smartnerven bara. Det är nog bara det.

I helgen såg jag filmen "Inside Man" som jag kan rekommendera. Bland det bästa jag sett på länge.

För övrigt: vart ska man bo? Nån som har något förslag?

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0