Vid Rådhusets T-banestation

God söndag på er allihop! Har det varit lika soligt och blåsigt hos er som det varit här, i Sundbyberg, där jag bor? Har varit och tränat idag, körde lite cykling som uppvärmning, körde sen rygg, mage, ben.

Vaknade efter en god natts sömn. Det var länge, länge sen jag sovit så gott. Det beror utan tvekan på att jag köpte en Tempur-kudde igår. De är svindyra. Jag har velat ha en sån i snart ett år. Igår köpte jag en, och fick 15% rabatt eftersom butiken firade tvåårs-jubileum.

Igår var jag ute på stan och shoppade. Kom hem med tre mysgia höst-tröjor från Indiska. Jag funderade på att sticka ner till Designtorget och göra av med ännu mer pengar på ett par unik-designade örhängen, men det regnade som fän så jag åkte hem med min Indiska-kasse istället.

På vägen hem saktades allt ner till noll. Mina tankar löstes upp. De ersattes av ingenting. Mina tankar går till dig, J.

Det har varit en skakig vecka, för mig. Jag har landat. Håller mig i ledstången och går sakta men säkert framåt.

Kram till alla mina vänner. Vi ses!

Åsiktsmaskinen
Postat av: Litterina

ville bara säga hej
då jag tittade förbi här
hoppas att dagen idag är snäll mot dig
och att kudden fortfarande förskönar dina nätter!

2007-10-02 @ 15:00:13
URL: http://litterina.blogg.se
Postat av: Sandra

Litterina: Hej! Kudden är superbra. Jag behöver såna mjuka fina saker omkring mig nu, men mest av allt behöver jag varma hälsningar, som din. Tusen tusen tack! Kram!

2007-10-02 @ 21:14:25
Postat av: Daniel

bor fröken i sundbyberg? där jobbar jag ju :)
då kan vi ta en öl efter jobbet någon dag.

2007-10-15 @ 22:10:56

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0