"Första tjejbåten har kommit.................... men Holger är kvar"

Det är kärlek. Det är det enda jag kan säga.

 



och så en favorit till:





Åsiktsmaskinen
Postat av: Trampe

Det är ju fan att det inte finns en upptagning av när Johan och jag körde Afzelius/Wiehe-stämmor på den här i Sumpan. Annars minns jag när Johan, Dan Viktor och Demian spelade på Visfestivalen i Västervik. Den här var avslutande låt, och när grabbarna spelat klart gick jag backstage och där satt vi och drack öl i den ljumma sommarnatten. Tror det tog uppåt 10 minuter innan publikens allra sista "Holger är kva-a-a-a-a-a-a-r!" klingade ut. Mäktigt.

2008-12-06 @ 00:37:38
Postat av: Sandra-mycketpratochliteverksad-Lang

Trampe: Ja, den där Sumpan-versionen skulle jag vilja höra. Mer som är "fan" är att jag aldrig satt min fot i Västervik, jag som säger mig älska visa. Så, förhoppningsvis blir det av nästa sommar. Fattar inte att jag inte bara åker. Det är ju liksom inte särskilt långt eller nåt. Jag skickar för övrigt med Jennie "Hela Bilen" på söndag.

2008-12-06 @ 11:39:01
Postat av: Jennie

Västervik är överskattat. Det är inte visa, det är ödemark.



Men Holger är kvar! I love Holger!

2008-12-07 @ 23:58:07
URL: http://supermatten.blogg.se/
Postat av: Svinto

Krya på dig gullet! Hoppas det går över snart. Har inte läst dina blogginlägg, hinner inte nu när jag står här på bibblan. Men jag ska göra det sedan. Älskar dig bäjbi :oD

2008-12-08 @ 15:33:35
Postat av: Sandra

Svinto: Usch ja... vad säger man... kräksjukan kan stoppa upp sig själv där bak. Hoppas att operaimpron var bra. Själv ser jag redan fram mot nästa rolighet, nämligen en poeter.se-träff i Linköping på lördag. Ska bara se till att piggna till tills dess, men det borde jag ju ha gjort då, kan man tycka.

2008-12-08 @ 19:47:28
Postat av: Trampe

Du måste ha skoj åt mig med imorrn! Dels är ju Fröknarna underbara, men Theresia Billberg är också riktigt, riktigt bra!

2008-12-10 @ 20:00:46
Postat av: Svinto !

hoooooooooooolger är kvaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaar, holger är kvaa aa aar. holger är kvar

2008-12-20 @ 13:37:22

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0