Solglad idag!

Hörrni! Jag är glad idag! Tänkte att jag måste skynda mig att skriva det innan känslan försvinner. Om den nu gör det. Hoppas inte. Sitter här med avskavt nagellack på naglarna (var annars...) och har varit ute på långpromenad med Nina. Det var solig, vinterkallt (äntligen) och vi avslutade den härliga promenaden med varm choklad toppad med grädde och bulle! Och av det här blev jag glad! Jag fick gnälla av mig lite, men mest pratade vi om roliga glada saker. Nu ska jag leta reda på en ny mobiltelefon och förhoppningsvis också köpa den. Måste bara kolla hur länge jag har kvarav bindningstiden på mitt abonnemang. Hoppas det inte är så länge!

Åsiktsmaskinen
Postat av: El Svinto

Vad härligt det låter!

2008-12-30 @ 15:23:15
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sandra

El Svinto: Ja, det var väldigt skönt.

2008-12-30 @ 22:19:53

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0