Efter en jobbig vecka: frosseri, frossera, trallala

Fredag
Gick tidigare från jobbet idag. Åkte iväg och hämtade flyttkartonger som en tjej sålde på Blocket. Igår tömde jag våra pyttesmå förråd och bar upp skiten till lägenheten. Så nu ligger det prylar, kartonger, plastpåsar över hela golvet, men va fan, det är bättre att man ser grejjerna och blir less på dem och packar ner dem i kartonger, än att man skjuter det framför sig och panikpackar i sista stund. Dessutom är det ju bra att gå igenom vad man har i sitt förråd när man flyttar. Så, det blir väl lite packande i helgen också. Fast helst skulle jag ju ha velat åka till Norrköping och hälsa på en kompis som fyller 30 i morgon. Det hade varit riktigt kul. Men det får jag ta efter flytten.

Ikväll blir det dock inte så mycket packande tror jag. Det blir snarare frosseri. Pizza, vin, räkor, musslor, aioli, rostat bröd och spanskt bubbelvin. Möjligen några Arkiv X-avsnitt eller nåt annat upplyftande.

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0