Så här blev naglarna

264614-60

Okej, då känner man sig lite skönt zebrarandigt cool på naglarna då!

Åsiktsmaskinen
Postat av: smultris

jäklar vad snyggt, har du gjort det där själv eller på salong???

Nu fick jag lite inspiration till jobbet, berätta gärna hur du gått till väga :D

2008-02-23 @ 19:02:21
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sandra

=) Tack! Nej, jag är urdålig på precisionsarbete, så jag tog hjälp med de här konstverken. Gick till Studio Nayl på Mariatorget. Som vanligt känns det som att man väntar alldeles för länge med att gå och bli ompysslad. Men nu blev det iallafall av och det blev ögonbrynsfix också. Kanske lägger upp bilder på mina nya förbättrade bryn i morgon. Ska sova på saken. Fast de är inte lika spejsade som naglarna. Bara färgade och plockade.

2008-02-23 @ 22:46:02
Postat av: SvintoSara

Vad snyggt! Hur länge håller det?

Ska du inte hänka på Salong Giraff på fredag??? Jooooo!

2008-02-24 @ 14:00:43
Postat av: SvintoSara

http://www.folkoperan.se/forestallningar/salong-giraff

2008-02-24 @ 14:01:29
Postat av: SvintoSara

Tack för en trevlig kväll med tänkvärda och vackra ord (en arme av hemvändande fötter var det väl???)

Man borde gå och se Magnus Betnér också... men det är dyyyrt

Du är så bra!
Kram på dig!

2008-02-25 @ 22:35:28
Postat av: Sandra Lang

SvintoSara: Tack så jättejättemycket! Det är så kul att ses. =) KRAM!

2008-02-26 @ 08:24:33
URL: http://www.sandralang.blogg.se

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0