Bättre idag

Torsdag
Sov dåligt inatt. Vaknade vid halv tre och somnade inte om förrän vid sextiden. Blä. Men jag låg och läste Liza Marklunds "Livstid" så det var ju alltid något bra med sömnbristen iallafall. Men jag irriterar mig på att huvudpersonen i boken, Annika Bengtzon måste heta just Bengtzon med zäta. Fast okej, har man inga större problem än så så bör man ju betrakta sig som förhållandevis tillfreds med tillvaron. Sen vaknadejag kl 10 och bokade till hos frisören för klippning och slingning. Jag fick min favoritfrisör. Sen åkte jag int till stan, tog en kaffe och ringde till en blomsteraffär i Norrköping och beställde en blomma till mnin morfars begravning. Tror det blir fint. Sen shoppade jag lite, träffade en kompis och gick en runda på Hallwylska palatset med henne. Det var supermysigt. Sen trippade vi upp till Kulturhuset, åt och planerade en massa roligheter för 2008. Jag känner mig glad och upprymd. Hon har verkligen den effekten på mig. Hurra för henne! =)

Resten av kvällen ska jag göra noll, bara se på tv, dricka chokladmums-te, rosta mackor och äta lyxmarmelad och ha mysigt. Jag känner mig bättre nu än igår. Har städat upp en massa i lägenheten inför mäklarens fotografering på tisdag. I morgon kommer mamma  på besök över dagen. Då ska jag bara släppa alla tvång och bara hänga runt på stan med henne och fika och äta gott. Inget annat. =)



Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0