Coola killar tror inte på Gud

Nu märks det att jag sitter hemma och har tråkigt den här fredagskvällen. Jag sitter och desperatsurfar på Internet. Men jag behöver nog sitta här hemma och ha just tråkigt. Och ha tid. För det är så mycket just nu. Har den senaste tiden tvekat väldigt mycket på om jag överhuvudtaget fixar det. Eller om jag kommer att rasa ner, om miutt liv kommer att rasa ner typ i helvetet, eller nåt annat mindre trivsamt ställe. Men hittills har det inte rämnat under fötterna på mig. Jag har fortfarande en lång väg kvar innan jag kan lägga mig ner på sängen och känna ljuset, lugnet på riktigt, nu i helgen måste jag jobba en del med det där att hålla ihop mig själv, återkommer kanske till det, vill bara berätta att jag har rört ihop det lite och på måndag kväll kan jag förhoppningsvis lämna en del av det där röriga. Det kommer tyvärr att ta flera månader innan jag sopat undan allt jag ställt till med den senaste tiden, men den dagen den sorgen... eller förhoppningsvis: den glädjen. Och tills dess måste jag tyvärr ha rätt mycket is i magen, och för att återkomma till den här tråkiga kvällen, den behöver jag så mycket. Har hittat ett klipp med två sköna snubbar, som jag kan ha och titta på när mitt illamående över Let´s Dance svämmar över. Älskar dem båda:
http://www.youtube.com/watch?v=StuMJcw01T4&feature=related


Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0