Gott och nytt och fint 2008

Passerade du också midnatt på väg mot ett bättre år? Nu ska jag ta sånglektioner, börja spela handboll, bli en hejjare till estradpoet, gå mer på teater, shejpa min kropp, förverkliga mig själv och göra karriär. Nu sitter jag här framför datorn och är lite trött på mig själv. Jag har sovit bort den 1 januari. Fast den började bra. Käkade frukost på Hotell Anglais. Det satt fint. men sen åkte jag hem och lade mig. Har sovit i några timmar. Nu står middagen på spisen. Marinerade qournfiléer och couscous. Sen ska jag bara mysa här hemma. Rostat bröd med en massa olika marmelader och choklad-te. =)

Gott smakrikt nytt år!!!!!

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0