Orkar inte

Somnade igår under mantrat "Jag orkar inte längre" Det är ett ganska jobbigt mantra... särskilt den 1 januari. Men jag orkar inte just nu. Några timmar tidigare var det bättre. Sen blev jag så trött och ledsen igen. Och idag... jag skulle ha åkt in till stan och fixat en sak, men jag sov till klockan tio och nu sitter jag här och surfar dikter och bloggar. jag orkar inte nåt annat just nu.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Effell

Hoppas det inte är en agenda för året som satts då. Fast vissa dåliga dagar tycker jag man har rätt till. Förresten är ju nyårsdagen en illröd dag; rätt tillåtet att ta det lugnt då.

2008-01-02 @ 13:10:27
URL: http://effell.blogg.se/
Postat av: Christina

Orka.

Snart kommer ljuset tillbaka i den form vi behöver det.

Tills dess får vi nöja oss med stjärneglans, vare sig vi insuper den från skyarna eller producerar den själva.

STOR KRAM

2008-01-02 @ 15:29:50

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0