Åh Kitty Kitty, hej Kitty Kitty, HEJ!

I morgon ska jag till frissan och fixa håret. En ny cool hårfärg ska det bli. Eller flera. det gäller att flippa ut som fan nu när man har fyra veckors håltimme mellan jobbet och jobbet. Semester kallas det visst. Eskapism skulle jag vilja säga. Ren djävla töm och glöm-saga med ett djävligt lyckligt slut, önskar jag mig den här sommaren. Snälla, snälla goda rara önske-fén, John Blund, Tomten och alla ni andra fina glitter-och-gnister-varelser i universum, gör så att min önskning slår in. Min pojkvän tycker att jag är lite tokig som vill ha en crazy-punkig hårfärg. Eller, alltså, flera. Men jag har bestämt mig. Men det känns lite jobbigt samtidigt. Att överge min nuvuarande lätt mesiga svensson-aktiga hårfärg och frisyr. Men jag ÄR ju Lyxpunkar-Sandra i själ och hjärta. Jag är ju det. Och för att peppa mig själv, så kommer en video här med världens bästa Kitty:
 

Åsiktsmaskinen
Postat av: Malin

Det kommer bli skitbra!! Och glöm inte skicka bild :)

2008-07-08 @ 15:06:38
Postat av: Sara

Åååh vad spännande! Vad ska du gå till för frisör! Vad ska du säga åt dem att göra? "Punk-me-up" ???



Fan vad häftigt, jag vill också!

2008-07-08 @ 15:12:14
Postat av: Sandra Lang

Malin: =) Vi är förbannat coola, eller hur? Rockers liksom.

Sara: Ja, jag var ju rätt pirrig i magen hela dagen innan jag kom fram till frisören och pratade med henne. Vi kom överens om en rätt cool grej. det var inte precis det jag tänkt från början, men det blev coolt ändå. Jag förklarar när vi ses ikväll. =)

2008-07-10 @ 14:36:05
URL: http://sandralang.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0