Det behöver inte vara svårare än så

Tänkte bara skriva upp ett fragment av en tanke som jag hörde en person säga idag:
... såna där enkla grejjer, som kan göra en människa väldigt glad...

Jag får rysningar av den där tanken. För jag vet att den är så sann. Det finns så mycket i allra största enkelhet, som man kan göra för andra människor, som kan betyda så mycket, och som kan göra någon väldigt glad. Det behöver inte vara svårare än så.

Det gör mig komplett lugn i sinnet av att tänka på just det. Det är det allt går ut på, tycker jag.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

Du har så rätt så rätt!



Bra inlägg, tänkvärt för alla :o)

2008-07-02 @ 22:06:40
Postat av: Sandra Lang

Svinto: Tack! =)

2008-07-03 @ 11:14:49
URL: http://sandralang.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0