Jag måste göra revolution

Jag har aldrig revolutionerat. Jag har alltid kännt en press på mig att aldrig falla ur, att aldrig göra något vågat som kanske kan gå åt helvete. Jag har alltid varit den snälla duktiga flickan. Jag tror att det är det som gör att jag är så ledsen inuti nu. det känns som att jag kommer att explodera. Men jag har aldrig vågat explodera och bara flippa ut, för jag har kännt att gör jag det så finns det ingen där för mig. Eller rättare sagt, jag skulle bara få en massa skäll om jag gjorde det. Ingen förståelse. Så jag har aldrig gjort det. Och nu känner jag mig otroligt illamående när jag tänker på det. Fan också. Jag måste göra revolution. Annars kommer det att gå riktigt åt helvete. =(

Åsiktsmaskinen
Postat av: Sara

revolutioner är stora eller små... sedan msåte man ju revolutionera mot nåt man verkligen tycker är fel. det är inte alltid så lätt att hitta såna saker. revolutioner kommer då de behövs, man kan inte tvinga dem :D

2008-07-08 @ 13:51:43
Postat av: Sara

Revolution mot Kungen vore nåt

2008-07-08 @ 21:26:59
Postat av: Sandra Lang

Sara: Japp, ner med kungen. Nu! Jag är redo att klättra upp på barrikaderna när som helst.

2008-07-09 @ 13:28:44
URL: http://sandralang.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0