Man kanske skulle köpa sig ett litet hus

Min midsommarafton var jättebra. Det blev en riktigt megatraditionell dag som började vid tvåtiden med sillbuffé och en massa annat smått och gott. Solen sken och snapsvisor sjöngs. Supermysigt! För att vi inte skulle bli alltför dästa och trötta av all mat bestämde vi oss sen för att ta en promenad. När alla var redo att gå började det regna. Vi trotsade dock skyfallet som föll över oss, men tillslut blev vi tvungna att vända. Men efter en stund klarnade himlen igen och då gjorde vi ett nytt försök. Vi befann oss i området Höglandet i Bromma. Det var ett idylliskt område med en massa små söta hus. Skulle faktiskt inte ha någo emot att bo där. Det är första gången jag ens tänkt tanken att bo i hus. Hm... Efter att vi kommit tillbaka från promenaden blev det grillbuffé. Och sen toppades kvällen med marängswiss! Min favoritefterrätt!

För övrigt så har jag börjat kolla på Twin Peaks. Håller på att se andra avsnittet just nu. Jag har aldrig sett ett avsnitt nånsin förut. Men det verkar bra.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

vad mysigt det låter! regn hör ju till midsommar på nåt vis! har du twin peaks hemma eller hur ser du det? jag har aldrig kommit igenom hela, man blir ju så förbannad på att man aldrig får veta nåt

2008-06-22 @ 09:16:16

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0