Att finnas, att tänka, att minnas nåt man aldrig hört

Ser ni inte ser ni inte ser ni inte

Vet ni inte vet ni inte vet ni inte

vem

jag

är?

Inte

se

bara

välkänt

mönster

skönt

att

ha

känslorna

i

knuten näve

i

fickan

Slå

sönder

spegel

just när blicken

rispar

hornhinnan

stödorden

skiter sig fullständigt

lappen skrynklig

ingen idé att försöka

för hon

är ju bara helt

totalt

fan

att hon ens ids

Ett litet märke

där hon

tryckt ner

jordytan

Perfekt blir imperfekt

och jag

skulle aldrig

ha tittat på henne

fan

varför gjorde jag det

hon

är ju

bara

alldeles

...

onödig?

är det det jag är?

Felkonstruerad?

Halt?

Halv?

Räcker det utan

mig?




Åsiktsmaskinen
Postat av: lollo

vilket slag, vilken kamp!
du är alldeles underbar ...

2008-03-23 @ 11:08:46
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: Sandra Lang

Tack! Det är skönt att få skriva av sig sina bilder. =)

2008-03-24 @ 20:16:20
URL: http://www.sandralang.blogg.se

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0