Nostalgiska promenader och små segrar

Jag älskar Björn Gustafsson. Har inte sett honom i Schalgerkarusellen så mycket men idag har jag surfat runt på Youtube och kollat in klipp med honom och han är ju så grymt rolig. =)


Vad händer idag då... tja, det är ju en solig lördag så man ska ju sticka iväg ut i skogen. Fem kilometer blir det tillsammans med en kompis. Det blir ju lite nostalgiskt eftersom det sannolikt blir sista gången man har så nära till Ursviks-spåren. Flytten går ju på tisdag - in case anyone have missed it - och då får jag ju lite längre till skogen. Men desto närmare till Garbos och de andra heta haken i Sumpan.


Håller jag på att bli mig själv? Det känns faktiskt så. Jag har ju pratat en del här på bloggen om att sänka garden och jag kanske håller på att sänka den mentala garden just nu, fast jag inte fattar det själv. Och i så fall är det jätteskönt. Det känns som att jag faktiskt börjar gå i de där fotstegen som borde ha varit mina för länge sen. Det kanske är så att jag ger mig själv chansen, äntligen. Och det är en seger, på tal om de där hundra små segrarna jag skulle ge mig på att lista.


Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0