En låt jag gillar


Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto!

Åh, den är vacker! Det där är i Tanto va? Eller vad heter det där vid Zinkensdamm??? Jösses sommar i Sthlm, kommer bli underbart! Massa skoj saker att gå på!

2008-05-25 @ 11:53:42
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto!

Åh, den är vacker! Det där är i Tanto va? Eller vad heter det där vid Zinkensdamm??? Jösses sommar i Sthlm, kommer bli underbart! Massa skoj saker att gå på!

2008-05-25 @ 11:54:05
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svinto: Jag hoppas också att Stockholm kommer att rocka i sommar. Man måste få möblera om, ställa undan, bygga nytt och göra plats för sig själv i den här stan, och om Stockholms sommarklimat tillåter det så är jag nöjd över sommaren på förhand. Oavsett väder.

2008-05-25 @ 17:43:07
Postat av: Malin

Vilken fin sång! Det är ju jag som springer med den där skadeskjutna kråkan!! Både bokstavligt (räddade bl.a en mask från att bli överkörd häromdagen:) ),och metaforisk hur mitt liv är just nu.

2008-05-25 @ 22:27:33
Postat av: Sandra

Malin: Jag älskar den här låten. Kan inte lyssna sönder den. Den är så vacker och sorglig.

2008-05-28 @ 21:37:49

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0