Här har ni vad jag häller i mig just nu

öl

Är i full färd med att diska efter att ha fixat maten till alla eders högtidliga majestäter som behagar förgylla lördagskvällen tillsammans med mig och min högt värderade sambo. Diskning kräfva dessa drycker. Skål och go kväll.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto!

Vad är det för nåt???

2008-05-17 @ 02:19:05
Postat av: Svinto!

vad fint ni fixar för era gäster, tycker verkligen det är gulligt av er att bjuda på mat och allt, det ska bli så mysigt och kul!!! förhoppningsvis hinner jag även skriva klart min essä så att jag slipper tänka på den!

2008-05-17 @ 02:20:54
Postat av: Sandra Lang

Svinto!: Det är öl. Hittade den på Systemet igår när vi skulle köpa dryck till ikväll. Kunde inte motstå att köpa några flaskor av den här sorten också. Det stod ju PUNK på dem. =) Det är lite kul att nån gång slå till och bjuda in alla man känner på fest. Jag brukar ju bli lite stressad när jag är värdinna, men inför ikväll känns det helt okej. VÄLKOMMEN!!! ;-)



2008-05-17 @ 11:11:11
Postat av: Svinto!

TACK för en helt underbar kväll, party of the year! Så mysigt med hemmafest alltså och sååå god mat. Ska försöka göra egen gulasch här och nu!



Stoooooor Kram på dig och hälsa Martin

2008-05-18 @ 14:54:44
Postat av: Sandra

Svinto!: Tack så jättemycket själv! Jag hade jättekul och jag är så glad att du kunde komma! Kul att så många trevliga människor kunde komma och partaja med oss på samma gång. Jag blev jätteglad för dina presenter. De var superfina. Jag älskar foton med mycket färg, så kokboken passar mig perfekt. Och det var jättekul att få er antologi också. Jag har läst din text och tycker att den är superintressant. Du skriver så suveränt. Det är så mycket på en gång, så stort. Coolt. Man vill ju läsa mycket mycket mer. =)

2008-05-19 @ 20:00:12

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0