"Väg skäl"

Hur ser du

på kartan

att vägen

fortsätter

intill

sista andetaget? 



På väg

ut

och in

min munblåsta andedräkt

på frosten i dig

mellan slag

och punkter

i ett brev

och du

blundar


av allt du är

är det största ditt mod


av allt du ser

är det vackraste

ditt liv


gå om

igen

och möt kärleken på vägen

och berätta


Hur ser du

på kartan

att vägen

fortsätter

intill

sista andetaget? 


Åsiktsmaskinen
Postat av: Sara

detta är bra SE TILL ATT SATSA NU PÅ SKRIVARKURSEN... kanske kan du komma igång med en diktsamling???

2008-05-31 @ 12:41:47
Postat av: lollo

oerhört vackert! gillar dina kortkorta rader

det får mig att pausa och tänka till

kram

2008-05-31 @ 23:27:11
URL: http://livinglollo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sara: Tack tack tack!!! Åh, jaaaa, jag ska verkligen satsa och ta med mig allt som är bra i mitt skrivande. Allt jag tycker om. Det vore tokroligt att samla ihop en fin diktsamling.



lollo: Tusen tack! =) Vad jättekul att höra! Jag vill forma och sända ut bilder som kan nå någon känsla hos läsaren. Jag vill det så mycket. KRAM tillbaka!

2008-06-01 @ 21:37:07
Postat av: Svinto!

Tjo, vad sägs om att ses i en park på torsdag och sen gå ut på kvällen?

2008-06-02 @ 23:29:47
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto!

Vad sägs om att sitta i park på torsdag och spela kubb och ha det trevligt, dricka lite drinkar och sedan gå ut?

2008-06-02 @ 23:30:43
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sara

Igår gick datorn inte med på att jag skrev inlägg, vi får se vad den tycker idag...



Jo jag frågade om du vill sitta i en park på torsdag, spela kubb, dricka en och annan drink och sedan gå ut på kvällen?

2008-06-03 @ 11:04:40
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto !!! !!!

jaha helt plötsligt kom alla meddelandena fram...

2008-06-03 @ 11:05:22

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0