I väntan på att slaveripropagandakanalen ska öppna

Skrev det här nyss. Så det så.

En trakt av bara välkända rötter får mig att känna mig som en främling i ingenmansland, jag går och håller handen över sorlet vid fotknölarna, ni vet det där som alla hör men ingen ser, förrän i stora rubriker i Metro dagen efter, i villan, mellan buss och perrong, i otid, i en ljummen latte på baren som har frukost för en och en.

Ett hus vid vattnet vill jag ha, för vattnet strävar alltid neråt, om det inte hettas upp, då blir det nåt annat och lättare, precis som jag och mina drömceller. I väntan på att slaveripropagandakanalen ska öppna kan jag slå hårt.


Åsiktsmaskinen
Postat av: Brandon Lee

Så sant som det var sagt,du kommer inte falla stum,fina texter överlag. Ha det bra.

2008-11-17 @ 09:04:27
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Svinto

Poesi är livet!

2008-11-22 @ 15:23:47
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0