Ljudspår ur mitt liv just nu



Ja ni, nu sitter jag här och lyssnar på Lars Demian. Och har en latte bredvid mig och nån slags avec som smakar Dumle. Och så försöker jag skriva. Och det är lördag och va fan... Har övat lite på två estradpoesi-texter, och nu kan jag dem utantill. Och jag är trött. Men glad. Ska på konsert ikväll. Flogging Molly.



Nej, nu ska jag välan återgå till mitt romanus projektus.

KRAM och trevlig lördagskväll!!!

Åsiktsmaskinen
Postat av: Trampe

Bra att du gillar Fröken Underbar. Ett införskaffand av deras skiva rekommenderas mycket starkt! (Inte bara för att deras sångerska Sandra är en kär vän, utan för att musiken är riktigt bra!)

2008-11-16 @ 02:14:06
Postat av: Anonym

Trampe: Tack för skiv-tipset!

2008-11-17 @ 06:59:02
Postat av: Jennie

Jag vill se Demian live snart! Han är en underbar live-artist. Fast inte riktigt i klass med Sanna Carlstedt. Det har gått länge sedan han släppte någon skiva, undrar om han har någon ny på gång.



Hur var konserten? Skulle jag gillar Flogging Molly?



Kram!

2008-11-17 @ 14:57:03
URL: http://supermatten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jennie: Jag vill också se Demian! Flogging Molly är sköna! Snygga. Jag smälter när jag ser dem. Jag vill flytta till Irland, eller ännu hellre Skottland och marineras av den här musikaliteten. Groovy! Ja, jag tror du skulle gilla dem. Jag blir iallafal hel-lycklig av dem.

2008-11-17 @ 21:17:12
Postat av: Trampe

Titta in på www.frokenunderbar.com och säg något uppskattande, då blir de glada. Så bra musik kräver spridning!

2008-11-17 @ 23:56:34
Postat av: Jennie

Ja, kan vi inte åka till Irland nästa år? Där har jag haft så roligt att min syster tvingades säga "Skärp dig, jag bor här!". Fast nu bor hon ganska nära Skottland (Leeds) så det är kanske dit man borde åka. Om jag nu får komma dit, hon är fortfarande lite kinkig med det där...



Jag måste lyssna in mig på Flogging Molly!

2008-11-18 @ 14:03:07
URL: http://supermatten.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0