Jag saknar Nalen så jag blir galen!

Jag sitter här och saknar. Jag saknar i fredags, jag saknar hela det stora vackra som fanns inne på Nalen den underbara kvällen. Vilket fantastiskt drag och vilka otroliga människor! Jennie: Du är hur bra som helst! Love you!!!
Jag träffade dessutom coola Vilska som jag saknat sen i våras. Nu känns det lite tomt och vemodigt. Men jag är lycklig. Det är läskigt det där med lycka, för jag känner det lyckliga trycket nu och har så förbannat svårt att släppa efter men jag måste göra det, jag får det och jag ska och jag... ja... måste, helt enkelt. Bara låta det driva på, livet. Har så svårt att hantera det bara. När jag är lycklig vill jag bara omfamna alla fina snälla vackra människor i hela världen. Känner så just nu. Lite mansikt kanske, eller kanske inte. Skiter i vilket egentligen. Det påtagliga är att jag har svårt att hantera det. Eller - man kanske ska ge fan i att försöka hantera det... Ja, det  är nog så man ska göra. Jag har miljarder gånger fått höra att jag tänker för mycket, att jag borde bara låta det gå, låta det hända. Och visst, det är så skönt att bara göra det. Men ibland ramlar man över gränser när man gör så. Och, det är väl okej, det med, antar jag, det är väl så man lär sig att leva. Det är ju på hur man hanterar motgångar och problem som man bekänner färg och växer liksom. Det är ju där man blir människa.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

Man kan ju inte bara bli nån annan heller. Jag gillar folk som tänker (för mycket), det kan ju leda till att man blir en bättre person också och massa annat bra... Eller man bryr sig lixom om världen eller nåt. Ja detta är väl typ detta jag brukar säga till mig själv när jag tänker för mycket

2008-11-05 @ 20:36:10
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag förstår hur du känner. Och jag saknar också Nalen otroligt mycket. Nästa år i augusti ska jag till Köping och få en hel helg av den där underbara stämningen! Följ med!

2008-11-06 @ 11:37:55
URL: http://supermatten.blogg.se/
Postat av: Trampe

Ja, Nalen ja...gud vad underbart och roligt det var. Och a propos kärleken:



http://www.youtube.com/watch?v=LjDJqgPYKoQ



och



http://www.youtube.com/watch?v=OCrL71ARi8A

2008-11-06 @ 15:12:36
Postat av: Sandra

Jennie: KÖPING!!! JAG VILL HA BÄSTA HOTELLRUMMET DEN VECKAN!!! KOST VA DÄ VILL!!! I WILL BE THÄRE!!!



Trampe: De dät låtarna är precix de jag har lyssnat på den här veckan. Jag hör dem heöa tiden inuti huvudet. Det måste vara ett tecken. I am i löve!!!

2008-11-06 @ 22:15:42
URL: http://sandralang.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hotellrum? Duger inte vandrarhemmet? :-) Så fort jag fått veta datumen så ska jag boka något. Vi får göra en koll på vad som finns att tillgå i Köping. Trampe har sagt att Kompledigt-gänget brukar boka upp hela hotellet...



Hur gick det igår?

2008-11-07 @ 09:39:31
URL: http://supermatten.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0