Vill ha er, nära nu. Ni vet. Och kram!

De senaste dagarna har varit jobbiga. Jag orkar inte le så brett. Tänker på er. Kram!
Bara nedskrivna tankar hastigt. Inte så bara. Men snabbt. Och skönt.

En fryspunkt - trampat golv i ett fängelserum
Mina minnen - symbolikvärdigihärdigflyktiga som flagor i välborgsmässoeld
Och frälst - ordet ingen fattar något av - egentligen
Vidsynt med hy av marsinplanekonomiprenmigränvänskaplandskapraktiskttaget
nollkollisionskursiveratserveratkultiveratrasigkvasiochpåteaternspelasKasimirochKarolin
Stål ja, det borde vara stål i mina ådror
Det borde gå troll och trolla undan fula dagar och hemska nätter för de bara kommer och kommer i mina drömmar
Kan inte komma ifrån att det är fängslande, mitt liv
Ett solgult ögonkast vi hamnar på var sin sida om gallret
och du går
och jag går
här och där
och sitter på tu man hand
med oss själva
och aldrig att vi ringer
och fan heller att vi säger
ett endaste ord
det kan ju försona
det kan ju läka, klistra ihop, skapa
Vi vill ju bara gå sönder, av och bort
Vi vill inte ha
med oss att göra
Vi gillar våra avstånd

En fryspunkt - trampat golv i ett fängelserum
Mina minnen - symbolikvärdigihärdigflyktiga som falgor i välborgsmässoeld

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0