Utmanad

Har fått en fråge-utmaning av Louise Halvardsson. Här kommer mina svar:

Vilken mat äter du ofta?

Pasta. Med vad som helst till.

När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?

Hjälper sällan till att duka av. 

 Var sitter du helst när du bloggar?

Vet inte riktigt. Vart som helst går faktiskt bra. Datorn som är närmast stället där jag får mina idéer. Brukar inte vilja gå och dra på idéer till blogginlägg, vill få ner dem direkt. Annars känns de gamla och när jag väl skriver dem är det redigerat i huvudet, och så vill jag inte ha det. Jag vill fånga stundens ingivelse och skicka ut det i cyberspace direkt.

Köper du ofta Triss?

Nej. Känns bortkastat. Det är såklart kul att en lott, men det är bara nån gång ibland som jag känner att jag vill slänga ut pengar på lotter. Det är ju oftast 25 spänn som kastas i sjön. Hellre köper jag en öl. Hm... det där lät ju så där, faktiskt... Undrar vad som är mest onödigt... äh...

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Hade vi åkt ut på den skottska landsbyggden i somras, och inte bara stannat i Edinburgh, så är jag övertygad om att det hade varit resan till Skottland som toppat listan, men nu får det bli New York-resan förra året istället. 

Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Tror det är ettan eller tvåan.


Åsiktsmaskinen
Postat av: annalivet

Kunde inte låta bli att gå in och kolla dina svar, haha. Kolla gärna mina om du vill. Ska du förresten vara med i årets gangbang? Tyvärr missar jag nu på tisdag pga möte.



Kram!

2008-10-01 @ 23:10:03
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: Svinto

"Då köper jag hellre en öl" HiHi! Rätta takter!

2008-10-03 @ 08:30:18
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0