Om att stå kvar på perrongen när tågen går

Jag har hittat en artikel som stämmer väldigt bra in på hur jag ofta känner mig. Det kändes befriande att läsa det här, men samtidigt är det läskigt att berätta det här på bloggen. Men jag vill ändå göra det.

http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/existentiellt/artikel_1644135.svd


I eftermiddag ska jag skaffa mig Mia Törnbloms bok "Självkänsla Nu!"


Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

Jag tror att jag har den, kan ta med den på onsdag...

2008-09-01 @ 21:24:03
Postat av: lollo

du kämpar ju jättemycket! tufft med alla skrivarkurser ... du kan mer än du tror :=) heja Sandra! (men jag drabbas också av skjutauppbeteendet ibland ... )kram

2008-09-01 @ 23:38:44
URL: http://livinglollo.blogg.se/
Postat av: SvintoSara

Tjo igen, hittade du boken, annars ligger den här framför mig, redo att komma hem till dig imorgon!

2008-09-02 @ 10:05:23
Postat av: Sandra Lang

Svinto: Tack för tanken, men jag köpte boken igår. Jag gick loss bland pocketavdelningen inne på Akademibokhandeln och utnyttjade deras erbjudande om 4 böcker för priset av 3. det blev Törnbloms båda böcker om självkänsla, Operation B samt Att skriva av Stephen King.



lollo: Kram!!! Tack för din uppmuntran! =)

2008-09-02 @ 16:08:08
URL: http://sandralang.blogg.se/
Postat av: Svinto

Vad är Operation B för nåt? Att skriva är bra tycker jag, men så är ju King min favorit också!

2008-09-02 @ 20:42:39
Postat av: Johanna Ravhed

Hej!



Jag såg inte ditt meddelande förrän nu!!!

Jag vill supergärna träffa dig, kanske någon gång nästa vecka???



Du kanske vill maila mig istället?

[email protected]

2008-09-03 @ 18:12:38

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0