Sloganmakare Lang anmäler sig

Suck. det känns som att alla jag pratar med är på Bokmässan just nu. Och jag sitter kvar här på andra sidan landet och knapprar på mitt gamla tangtbord. Men trots det är jag mer närvarande på mässan än jag någonsin varit (eftersom jag aldrig varit där). Jag har nämligen hjälpt förlaget Bokbandet att ta fram texter till affischer, flygblad och pressmeddelanden. Dessutom har jag - och det är jag nästan mest stolt över - hittat på en slogan till förlaget, som jag fått höra att förlagschefen tryckt upp på T-shirts. Så ja, jag är lycklig kvar i Stockholm. Trots allt. Superlycklig! Såklart. HURRA!!!!!

Om du är på mässan så kika gärna in i Bokbandets monter A03:57, och prata med Anneli Ljung Nordenskiöld, förlagschef och supertrevlig!

Åsiktsmaskinen
Postat av: lollo

hej! tyvärr hittade jag inte till din monter i vimlet. hade inte skrivit upp numret dumma mig. men en vacker dag kommer ju du vara där och sajna böcker eller hur? kul att du fick vara med på ett hörn i alla fall - du kan vara stolt sloganskrivare. kram

2008-09-28 @ 19:52:42
URL: http://livinglollo.blogg.se/
Postat av: Sara

HoHo! Jag var där och tittade, men vågade inte gå fram!

2008-09-29 @ 11:49:44

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0