Geologi och Spoken Word

Puh. Är klar med inlämningsuppgift nr 4 i geologikursen nu. Har precis skickat iväg den. Hoppas nu på det bästa. Det bästa av Stockholms Spoken Word-material stod igår på scenen och jag och Sara var där och bevittnade många proffsiga framträdanden. Det är ett fint ställe, Underbara Bar. Det är ett sånt ställe som jag skulle kunna äga.

Idag är vårsolen här med hela sin glans och lyster. Och jag ska iväg till Posten och hämta ett paket stenar. Och sen ska jag äta pannkakor till lunch. Dagen ska gå åt till en del plugg, men jag planerar också att gå på teater ikväll. Ska leta efter nån billig biljett. Får se vad det blir.

Hade tänkt att åka till mina föräldrar i helgen, men jag sparar mig till i påsk istället. Det är ju nästa vecka!



Åsiktsmaskinen
Postat av: svintolödder

Ja, det var en härlig poesikväll!

2009-04-06 @ 09:11:18
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0