Sifferdjungel

Dags att deklarera. Och jag fattar inte det här med siffror. Men jag har grym koll på papper. Säg ett viktigt papper och jag har det. I sjuklig ordning. Men jag vet fan inte vad siffrorna på pappret betyder. Nja, kanske överdriver jag lite, men stora korn av sanning lovar jag att det finns också. Men med god hjälp av Martin har jag lyckats fylla i nästan alla rutor som jag ska skriva något i innan jag lämnar över papperslapparna till farbror staten igen.

Har något skit i halsen. Dricker slemlösare och hoppas på det bästa. Kanske stannar jag hemma i morgon. Troligtvis. Har iallafall klarat mig igenom chäpter fajv i nybörjargeologiboken. De ni! Det var ett lååångt chäpter, ska ni veta. Om jag har fattat nåt av vad jag läst? Det tror jag inte. Men sit i det. Nu ska jag kolla in e-föreläsningen och läsa igenom den svenska summeringen och sen djävlar ska jag göra övningsfrågorna och sen, om jag törs ska jag sätta mig ner med de RIKTIGHA INLÄMNINGSUPPGIFTERNA!!!

Änyhow... Nu ska jag äta chokladmuffins med vaniljvisp! Javisst!


Åsiktsmaskinen
Postat av: svinto

åh nej! inte bli sjuk nu. det är så hemskt att vara sjuk. jag ska nog äta vitlök förebyggande!

2009-04-22 @ 20:21:43
Postat av: annalivet

Själv deklarerade man ju via sms. Men kanske är min ekonomi enklare än din? KRAM



PS. Tack för fotokommentarerna.

2009-04-22 @ 22:08:42
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: annalivet

Jag har ju bara bott i vår atelje när jag är i Berlin, men jag har en kompis som var där nyligt. Ska kolla med henne. Däremot kan jag rekommendera stadsdelen Prenzlauerberg. Det är där vi hänger, och det är den jag kan. Kan återkomma med lite tips på mysiga ställen där om du vill.



KRAM

2009-04-23 @ 22:02:25
URL: http://annalivet.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0