Vad Officersförbundet inte skulle ha utan mig

På rara Svintos inrådan så visar jag härmed ett par prylar som jag har skapat åt Officersförbundet, min arbetsgivare sedan oktober 2000. Bilderna visar tre slogans som jag har kommit på, samt hur jag layoutat prylarna som de är tryckta på. Illustrationen på bild tre är gjord av en begåvad illustratör vid namn Robert Bjurshagen. Behöver du nån gång en illustration så kontakta honom.

Tablettask. Den fullständiga sloganen lyder:
Officersförbundet ger dig fast mark under kängorna



Roll-up-affisch för att rekrytera nya studerandemedlemmar.



Rykande färsk roll-up-affisch till en kampanj som syftar till att få förbundets medlemmar att  förebygga arbetsmiljöproblem.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Sandra - who else???

I am grrrrrreat!!!

2009-08-08 @ 23:18:18
Postat av: Sara. River.

JA! DET ÄR DU!

2009-08-09 @ 20:32:43
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto. River. Edinburgh.

Puss sötnos, tack för alla rapporter! Looovar du att The Dungeon inte är läskigt. Ser mycket läskigt ut :o)

2009-08-16 @ 10:20:09
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto. River. Berlin.

Alla sa att det var slöseri med the Dungeon som tur var...



Har du gått ur Fejjan? Jag har träffat en australiensiska här som också heter Lang. Hihi

2009-09-01 @ 08:25:21
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0