Jag tror




Kära vänner. Jag har blivit frälst. Himlen har bytt namn och heter numera "Beyond Retro" och ligger granne med Åhléns nere i City. Gå genast dit på personligt väckelsemöte. Eller, stick hit, nu: http://www.beyondretro.com/#/home/swedish/

Idag har jag träffat mamma, gått lite vilse, frusit lite lagom, glittrat i min metallicgröna oetiskt dunfyllda jacka, gått arm i  arm, fikat på Chokladkoppen som naturligtvis toppar cafétoppen, haft magen full av pirr, åkt 76:an till Filmhuset, provat ut 90-talskläder till statistrollen (publikstatist) som jag ska iträda mig på söndag.

Och nu är min outfit till Iskyrkan i Jukkasjärvi fulländad. Hittade de sista detaljerna på srtan idag. Håller kanske på att växla form, känns det som. Den här vintern jobbar på allvar på att förflytta mig, ändra mig och låta mina bitar byta plats och mönstret håller på att ändra sig, tror det blir ännu snyggare, klarare, läckrare. Fast det är läskigt ocks¨, och det sker inte i form av nåt slags jordskred. Det är en långsam process. Men mina vingar håller på att vecklas ut.

KRAM!

Åsiktsmaskinen
Postat av: SvintoSara

berätta mer om din bröllopsoutfit!



queen är bäst!!!

2009-02-20 @ 08:13:52
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: SvintoSara

det är på beyond retro jag köpt min kjol :o) den som hänger i fönstret...

2009-02-20 @ 08:15:49
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0