Rockin and rollin Tyrolin

Är precis hemkommen från Danko JOnes-spelningen på Tyrol nu i kväll. Det var en skitbra energi-spelning med bara massor av ös och en djävla attityd. Svinto-Sara och jag rockade järnet och dansgolvet älskade oss!!! Nu ska jag rida ut fredagens allsköns stormar och sen är det juvlig helg. Lördag kommer att gå åt till att städa hemmet och kvällen hoppas jag kunna avnjuta i trevlig sällskap.

Nu ska jag gå och natta mig och så ska jag fortsätta atT vara stolt över mitt författarliga värv. Love you!!!


Go natt!!!

Åsiktsmaskinen
Postat av: sara

jööööööööööööööösses vad härligt det var!!!!!!!!!!



I <3 Danko

2009-02-27 @ 15:43:56

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0