Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!!!!

Helgen började inte så trevligt som jag önskade mig själv och alla andra med den söta musikvideon i förra inlägget. Nån gång i natt vaknade jag och kände att jag hade jätteont i magen. Jag får det ibland. Ofta är det tyvärr bara att vänta ut skiten. Det händer inget mer än att det gör otroligt ont mitt i magen, runt naveln och uppåt och ibland neråt. Och jag kan bara ligga hopkrupen och vänta på att det ska gå över. Jag käkade både Losec Mups och nån stark värktablett i natt, men det gick inte över ändå. Lyckligtvis somnade jag ifrån eländet och vaknade för en halvtimme sen och mådde bra. Det var en lättnad, kan man ju säga. Men jag känner fortfarande av att det var nåt med magen i natt. Känns som att vara på bättringsvägen efter en maginfluensa eller nåt. Jag hade tänkt att gå och träna i dag, men nej, det skjuter jag gladeligen upp till i morgon. Idag ska jag bara vila - mig och magen - och ligga i sängen, skriva, läsa "Stjärnor utan svindel" av Louise Boye af Gennäs, äta godis och vara glad över att min mage inte hatar mig just nu.

Stjärnor och änglar är förresten ett par av mina favoritord. Och kastanj och glitter och passion!

Jag kollade lite på Let´s Dance igår. Jag såg Magnus Samuelsson och Kitty Jutbring. Jag älskar dem båda två för att de är så grymma. Magnus har jag hejjat på ända sen jag såg honom för första gången i Värdlens starkaste man-tävlingarna. Han är såååå grym! Och ett stort plus är ju att han är ÖSCHHHHHÖTTE! Precis som jag! Kitty är jag hemligt förälskad i. Skulle vilja vara hennes bästis och bara få hänga med henne jämt. Hon var jättefin i sin rosa klänning med en massa rosor fastsydda på tyget.

Peter Apelgren gillar jag förresten också, på tal om gott folk. Han tävlade med Fredrik Lindström i På spåret igår. Tyvärr fick de stryk av Filip och Fredrik, men det blev iallafall ett par program som jag fick se Peter dra en massa roligheter.


Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

Magont är det värsta som finns, hellre har man dunderhuvudvärk! Hoppas att det gått över nu. Massa namn här som jag inte känner igen, men Kitty är cool!

2009-02-01 @ 02:35:13
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0