Innanför och utanför bekvämlighetszonen

Jag var ju på provfilmning för en reklamfilm idag. Trodde jag skulle agera statist, men jag skulle tydligen prata på som fan. Lätt skakis inför uppgiften ställde jag mig framför kameran och försökte improvisera framen tänkt karaktär. Jobbigt, men spännande. Tror att det var bra för mig att tänja på mina gränser, eller spränga gränser, kanske man snarare ska kalla det. Efteråt var jag stolt. Gick och shoppade på Granit, en av mina favoritaffärer.

Igår hade jag äran att få vara med på SvintoSaras inflyttningsfest. Det var superkul!

KRAM ALLA FINA VÄNNER! NI ÄR BÄST OCH JAG MÅR SÅ BRA I ERT SÄLLSKAP!

I morgon ska jag gå på Caroline af Ugglas Alla-kan-sjunga-kör. Jag gillar henne. Vi får se om jag tycker likadant efter i morgon.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Jennie

Hur gick sången?

2009-01-20 @ 15:53:04
URL: http://supermatten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jennie: Det var superkul på kören. Men jag slopar nog den den här terminen. Jag satsar på teater och poesitävlingar tror jag.

2009-01-21 @ 14:11:18
Postat av: aftermath/welén

visst var du värd ett shoppingbesök på granit

en imponerande prestation att provfilma,

tycker jag!

/m

2009-01-25 @ 23:16:33
Postat av: Svinto

När vi ses på onsdag kan vi väl hitta en skoj pjäs att gå på? Jag vet billiga prisstuff?

2009-01-26 @ 14:32:15
Postat av: Jennie

Har du hört något efter provfilmningen?



Kommer du till Sunkit på måndag?



Kram!

2009-01-27 @ 15:12:09
URL: http://supermatten.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0