Kära Ynnej, this is all for you


MInns en kväll i Linköping. Minns en skål i världens godaste vin i din lägehet. Minns hur jag inte kunde hålla lyckoskriket inne. Jag var lycklig! Hurra för lyckliga stunder! Hurra för värdlens bästa Ynnej-tjej!!! Kram!



Åsiktsmaskinen
Postat av: Ynnej

Cirklar, vännen... det är livet. Men just nu känns cirklarna både för stora och för snäva, om du förstår vad jag menar. Skönt med lite flashbacks så man inte glömmer sig helt i den opoetiska dammiga vardagen



och tack för musiken, har hunnit lyssna halva ungefär och första var ju lite småroligt träffande ...en anarkist som tyckte jag var underbar.. jo det blir lite trångt i hjärttrakten när man kommit upp i tretti och nästan lika många förälskelser och kärlekar passerat...



Kram

2009-01-04 @ 20:11:31

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0