Färdigskrutet!!!!!

För guds skull alla på den här planeten: Sluta skryta så förbannat!!!!!!!!! Du är den du är oavsett hur mycket du har, vem du känner, vad du gjort och vad spännande som händer i just ditt jordeliv. Orkar inte höra på folks orerande om än det ena än det andra. FUCKING DJÄVLA SKITOINTRESSANT ÄR DET. Var hyggliga och bespara mig era sorgliga utsagor. Tack för mig! Nu tar vi en sång på det här:




Åsiktsmaskinen
Postat av: Jennie

Vad ska jag nu prata om?????????????

2009-06-05 @ 13:13:10
URL: http://supermatten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jennie: Ha ha! Vilken rolig fråga. Prata på om allt som är du, gullet. Skryter gör egentligen bara självgoda gråa människor som vill att folk ska bli övermåttan imponerade och avundsjuka, eftersom de inte har nåt vackert inre väsen att lyfta fram.

2009-06-05 @ 14:21:29
Postat av: Svinto. River.

Vad har hänt?



(jag tog direkt åt mig,"bra" självförtroende man har)

2009-06-07 @ 05:18:24
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0