Nytt och fräscht!



Hi hi! Inspiration finns det gott om just nu! Har passat på att byta bakgrundsbild igen här på bloggen! Nu ser ni en bild från isbaren i Ishotellet i Jukkasjärvi. Fantastiskt vacker. Önskar att jag bodde granne med den så jag kunde få insupa dess grannlåt varje dag. Och dessutom, värdlspremiär för ett eget videoklipp! Den lilla filmen kallar jag kort och gott för "Hundspann". Handlingen utspelar sig på de snötäckta vidderna utanför Kiruna en dag i tidiga mars 2009. Underrubrik: Ren lycka! Tyvärr är det hemskt brusigt, men jag hoppas ni får ut något av det iallafall.

Tack Sara för tipset om hur sånt här funkar! (Jag håller tyvärr min vante över linsen så bilden är tyvärr något beskuren, men det mesta syns iallafall =)
 



Åsiktsmaskinen
Postat av: Saja

guuuuuuuuuuuud vad härligt!!!

2009-03-22 @ 20:18:55
Postat av: Jennie

Snyggt! Hur får man egen bakgrundsbild???

2009-03-25 @ 16:21:10
URL: http://supermatten.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0