På besök i Dunderklumpens land

Hjärtat klappar lite för hårt i mig ibland. Hjärtklappning. I min ålder. Men det är väl för att det är så mycket på gång i mitt liv just nu. Snurrar lite väl fort allting. Och då säger hjärtat ifrån. DUNK DUNK DUNK! Och då är det bara att lyda och varva ner.

Nyss hemkommen från Östersund. En häftig upplevelse att träffa hela distans-klassen. Tar nog någon dag innan man är helt nere på jorden igen. Det var fint där uppe. Vacker natur. Och så bor ju Dunderklumpen där. Kan inte bli bättre. Måste se om den filmen snart.

 


Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto. River.

Du är en sådan klok kvinna. Jag är så glad att jag har dig i mitt liv. Jag älskar dig och hoppas att vi ses snart.

2009-09-30 @ 16:28:45

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0