Pirrigt men hoppfullt!

Det var ett tag sen nu som jag gjorde ett inlägg här. Vet inte varför jag låtit mina härliga läsare stå utanför mitt bloggrevir. Men nu skiner det upp på Nova-himlen. Det börjar närma sig skolstart och det känns jättebra. Pirrigt och så den där lilla kurande rädslan över att kanske inte fatta nåt, att göra bort sig, att inte våga ge sig hän... Men jag tror jag börjar växa ifrån det där lilla fula monstret. Han visar sig inte så ofta den fulingen. Och gör han det kommer jag mota bort honom. Sen kommer det nog gå bra, tror jag.

Och träna ska jag göra. Köpa kort på Friskis&Svettis på momangen.

Ser fram emot SvintoSaras vigsel på onsdag. Vilken fin ceremoni jag kommer att få vara med om. You go girl!!! Och: VÄLKOMMEN HEM!!!

I morgon ska jag träffa Jessica. Det ser jag också fram emot.

Och sen är det helg. Hurra!

Nu ska jag röjja i mina byrålådor så jag får plats med alla pennor, papper, sudd och böcker och sånt som man kan behöva ha plats för när man pluggar. Har en plan för detta och den ska nu sättas i verket. Så bye bye for now, darlingz!!!

Åsiktsmaskinen
Postat av: Sara. River. Stockholm.

WoooHoooo! Vilken lööördag!



Tack! Tack! Tack! hihihii

2009-09-06 @ 10:05:49
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto. River.

Vad gjorde du och Jessica då? nyfiken-i-en-strut

2009-09-08 @ 09:09:26
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0