Pirrigt!!!!!

Nu är det pirrigt i magen, må jag säga. På måndag drar det igång och jag sitter här med en kursbok på ena sidan av datorn och FASS (Sammanställning av farmacevtiska specialiteter i Sverige) på andra sidan. Och så har jag chattat med en blivande klasskompis via kommunikationsplattformen som jag laddat ner på datorn. Det ärm så häftigt att man kan plugga på distans. Som det känns just nu så kommer det att passa mig som handen i handsen, men man skainte ropa hej förrän man är över bäcken som det så vackert heter, så jag ska ta en aak i taget och hoppas att allt kommer att gå vägen.

Känner mig fortfarande så glad över Sara Starkströms själv-vigsel i onsdags. Den var så himla fin. Komplett, liksom. Och det var så kul att träffa alla härliga gäster också. Tänk om jag inte hade varit på plats på Restaurang Rabarber den där höstkvällen för två år sen... Tänk om inte Louise Halvardsson hade börjat prata med mig... Då hade mitt liv varot många grader tråkigare.

KRAM!!!!

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto. River.

Hej!



Tänk att det bara var 2 år sedan! Känns som. Ja. Längre!

2009-09-16 @ 00:38:54
Postat av: Svinto. River.

å taaaack för de fina orden. kul att vigseln berörde andra lika mycket som mig!!!

2009-09-16 @ 00:39:20
Postat av: lou

ja jag är jätteglad att jag började prata med dig ... synd att vi inte ses oftare men det är fint att du finns :=). jag kände på mig att du var en fin personlighet!

2009-10-11 @ 11:41:05
URL: http://livinglollo.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0