Snobbism är så fullkomligt avtändande

En klok man sa en gång att man ska tala om det varav hjärtat är fullt. Av denna anledning måste jag skriva ned något som värkt fram i mig:
Jag tycker inte om snobbighet
Jag tycker inte om elitism
Jag önskar bli bemött med ödmjukhet, uppmuntran och äkta snällhet utan några baktankar. Jag vill föra kreativa och konstruktiva samtal och diskussioner med vänner, bekanta och resten av världen.
SÅ VÄXER JAG SOM MÄNNISKA!
Jag avskyr att känna mig förminskad, krympt, trampad på! Jag avskyr att finna mig ledd av någon som avsiktiligt undanhållit sitt syfte med att leda. Som bara tagit sig rättigheten att leda utan att fråga först.
Var en människa - våga berätta om dina intentioner. Allt annat gör mig bara pissed off!
Människor har fula knep. Fula, råa äckliga knep. Använd dem inte förrän det är absolut nödvändigt, och även då med försiktighet!!!!
Bajskorvar är bättre än typer som bara trampar på andra människor som står i deras väg.
Jag har betett mig med mindre värdighet än en bajskorv ibland jag med. Och det gör ont i hela mig när jag tänker på det. Och jag hoppas att jag aldrig mer ska göra om det.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto.River

Äsch man är väl bara människa. Men de riktiga bajskorvarna är hemska. De ska döööö :o)

2009-09-20 @ 16:13:11
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0